Trening prowadzony jest zgodnie z metodyką szkoły Body Balanced Pilates. Główny cel to odtworzenie prawidłowej pracy mięśni.

Ćwiczenia Fizjo&Pilates zostały dobrane z myślą o:

  • kształtowaniu właściwej postawy ciała,
  • poprawie jakości ruchów i koordynacji,
  • budowaniu silnej stabilizacji naszego ciała, przez wzmacnianie tzw. core stability –mięśni stabilizujących nasz kręgosłup, stanowiących rdzeń/centrum naszego ciała.

Na zajęciach dominują ćwiczenia wzmacniające wszystkich grup mięśniowych naszego ciała. Z pewnością da się tutaj odczuć pracę mięśni brzucha, ud i pośladków.

Ćwiczenia wykonywane są na matach, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Pilates  został wzbogacony o ćwiczenia fizjoterapeutyczne ( w tym rozciągające, koordynacyjne i równoważne ), z zastosowaniem m.in.: piłek do jogi, gum, kółek do ćwiczeń czy platform równoważnych.

Ćwicząc Fizjo&Pilates oprócz kształtowania sprawności, wytrzymałości oraz zgrabnej sylwetki, nauczysz się jak być bardziej świadomym własnego ciała i lepiej je kontrolować, a dzięki temu unikać wielu przeciążeń, prowadzących do powstawania dolegliwości bólowych.